مصاحبه آرشیو خبر ها
باید به بردن ادامه دهیـم

باید به بردن ادامه دهیـم

کوادو آزاموا ، هافبک غنایی یوونتوس که در یووه و در سمت ِ چپ بازی های خوبی به نمایش می گذارد و در چند بازی آخر ِ یووه جز بازیکنان ِ خوب بیانکونری بوده موفق به دریافت ِ عنوان ِ بهترین بازیکن غنا در سال ِ 2013 شد .

" بردنِ این عنوان فوق العاده هست ! بازیکن های دیگری هم در این لیست بودند که برای من قابل احترام هستند و در باشگاه های خود عملکرد خوبی دارند . برای همین قدردانی می کنم از اینکه من را برای این عنوان انتخاب کردند . این عنوانِ بزرگی است و به من شجاعتِ بیشتری برای عملکردِ بهتر می دهد ؛ زیرا این عنوان بیان کننده ی این است که من برای غنایی ها مهم هستم "

" امسال ، سالِ فوق العاده ای برای من بود و حذف از لیگ قهرمانان تنها چیزی بود که خوب پیش نرفت . در سری آ ، برعکس ، فصل قبل موفق شدیم سری آ و سوپرکاپ را ببریم . اکنون باید تمرکزمان روی لیگِ اروپا باشد ، زیرا اکنون لیگِ اروپا ، هدفِ اروپایی ای است که می توانیم به آن برسیم "

خط هافبک یا بازی در کناره ی زمین ؟

" من از بازی کردن در هر دو پست خوشحال هستم . توانایی بازی کردن در پُست های بیشتر به نفع بازیکن و همچنین تیم است من برای انجام دادن هر کاری که به نفعِ یوونتوس باشد آماده ام "

اسکودتوی سوم ؟

" فقط به خودِ ما بستگی خواهد داشت و باید همین گونه به بردنِ بازی ها ادامه بدهیم . نباید به آنچه که تیم های دیگر می کنند توجه کنی م. سالِ 2014 ، سالِ سختی خواهد بود ؛ زیرا می دانیم که بردنِ سه اسکودتوی متوالی کار ِ آسانی نیست . رُم و ناپولی عملکردِ خوبی دارند و برای همین باید در هر بازی تمرکز بالایی داشته باشیم و در نهایت خواهیم دید که چه تیمی فاتح ِ جام خواهد بود "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: